luni, 3 octombrie 2016

De ce se colanteaza vitrinele magazinelor

In ziua de azi exista tot mai multi specialisti in marketing care ofera solutii care mai de care mai creative pentru orice afacere, aducand un numar important de clienti. Insa exista anumite segmente in care nicio campanie nu este atat de eficienta precum variantele traditionale, iar un exemplu potrivit sunt magazinele. Cu siguranta, ofertele de tipul 1+1 gratis sunt foarte atragatoare, insa toti comerciantii trebuie sa profite de suprafata de geam disponibila in propriul magazin si sa apeleze la serviciul de colantari vitrine.

Diferite posibilitati

Obiceiul este intalnit de zeci de ani in tota lumea, iar eficacitatea lui este dovedita, intrucat vitrinele reprezinta un spatiu ideal prin care se poate transmite un mesaj pe care posibilii clienti il pot recepta si procesa intr-un timp foarte scurt. Clientii au foarte multe posibilitati la dispozitie, de la colantarea integrala, partiala sau temporara a vitrinelor, in functie de segmentul in care opereaza.

Mai multe tipuri

De asemenea, in functie de nevoi, dar si de preferinte, se pot folosi diferite tipuri de autocolant, de la cele mai subtiri si mai putin rezistente, pana la cele mai groase, care pot fi folosite atat in mediul interior, cat si cel exterior, indiferent de conditiile de afara. Autocolantele cele mai ieftine sunt si cele mai subtiri, iar acestea sunt potrivite in cazul celor care au nevoie de colantari vitrine pentru perioade foarte scurte de timp, de cateva luni, timp cat dureaza o campanie sau cat este disponibil un anumit produs ori serviciu.

In schimb, autocolantele putin mai costisitoare sunt cele mai groase, insa acestea sunt foarte avantajoase si ideale in randul celor care nu vor face schimbari prea devreme. Astfel, foliile vor rezista in fata conditiilor nefavorabile ale vremii, nu se vor deteriora si nici decolara, iar cand va veni momentul indepartarii lor, adezivul nu va lasa urme dificil de inlaturat de pe sticla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu